Blog

Dzięki dobrej organizacji, wykonywanie obowiązków służbowych może być łatwiejsze i szybsze. Na rynku dostępnych jest wiele produktów reklamowych i biurowych, które ułatwiają segregacje, adresowanie paczek czy metkowanie produktów. Takim produktem są między innymi etykiety z logotypem. 

Etykieta to obecnie niezbędna "naklejka" zawierająca wszystkie informacje odnośnie produktu. I choć bardzo często nie zwracamy uwagi na to co się na niej znajduje to lubimy gdy swoimi kolorami i bardzo często grafiką cieszą nasze oko.

Każdy z nas może tak naprawdę śmiało stwierdzić, iż kupuje oczami. Oznacza to, że nasze pierwsze wrażenie o produkcie, widząc go na sklepowej półce, tak naprawdę wyrabiamy sobie już w momencie, kiedy po raz pierwszy spojrzymy na dany produkt. Jeżeli opakowanie produktu nas zaciekawi, czy też spodoba nam się, od razu automatycznie staniemy się bardziej zainteresowani danym produktem.

Ostatnimi czasy bardzo modne stało się sprawdzanie etykiet produktów spożywczych. Oprócz tego, że jest to modne jest również bardzo ważne dla naszego zdrowia czy jednak możemy wierzyć informacjom zawartym na etykietach? Najprawdopodobniej tak, ponieważ ich tworzenie określają normy wprowadzone w roku 2000, 2004 i 2008. Natomiast od roku 2014 obowiązują bardzo szczegółowe przepisy regulowane Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego Rady z dnia 13 grudnia 2014 roku. 

Konfekcjonowanie jest najogólniej ujmując przygotowaniem towaru do sprzedaży. Z tego wpisu dowiesz się na czym konkretnie polega ten proces i co obejmuje oraz kto może, i powinien, z niego skorzystać. 

Wybierając produkty na sklepowych półkach, czy stronach internetowych często kierujemy się pierwszymi wrażeniami wzrokowymi. Spośród produktów o podobnym zastosowaniu wybieramy te które bardziej podobają nam się wizualnie, czy w jakiś sposób zwracają naszą uwagę. Dopiero później porównujemy ich zastosowanie ,czy cechy na którym nam zależy.

Pojęcia "naklejka' i "etykieta samoprzylepna" często są stosowane zamiennie, zwłaszcza w potocznej mowie. Tymczasem istnieje między nimi kilka istotnych różnic, które warto znać, zwłaszcza, jeśli chcemy wykorzystać jedne lub drugie w swoim biznesie i mamy wątpliwości, które właściwie powinniśmy zamówić.

Poligrafia to dziedzina zajmująca się drukiem czyli powielaniem różnego rodzaju materiałów na użytek indywidualny, oraz na skalę przemysłową.

Pakowanie towarów to bardzo złożony proces. W zależności od ich rodzaju oraz zastosowania konieczne jest dobranie odpowiedniego opakowania. Gdy istnieje potrzeba połączenia kilku produktów w zestaw, to wówczas z pomocą przychodzi banderolowanie. Każdy pakiet składający się z kilku sztuk produktów zazwyczaj posiada atrakcyjną cenę, zatem jest bardzo chętnie wybierany przez kupujących. Jakie zalety posiada banderolowanie produktów?

Czym jest drukarnia cyfrowa i czym różni się druk cyfrowy od druku offsetowego lub laserowego? Osobom bez doświadczenia w poligrafii nie wiele mówią te pojęcia. Dlatego pomagamy je zrozumieć. Większość ludzi nie potrafi wskazać, czym różni się druk cyfrowy od offsetowego. Różnica jest jednak znacząco i pozwala zdecydować, jaki rodzaj druku będzie najlepszy w danym przypadku. Jest to istotne, kiedy wśród naszych zainteresowań jest drukarnia etykiet, katalogów, czy ulotek. Musimy wtedy zdecydować, jaki rodzaj wydruku chcemy.

Każdy produkt musi być odpowiednio oznakowany zanim zostanie dopuszczony do sprzedaży. Oznacza to, że miliony produktów z fabryk w całej Polsce muszą ostatecznie otrzymać swoją własną etykietę. Aby do tego doszło niezbędne jest szybkie wydrukowanie etykiet i ich naklejenie. 

Kontakt z nami

723 944 852

05-430 Celestynów ul. Osiecka 2